Toimitus ja maksuehdot
Yleistä
Jaana Halme Design, y-tunnus: FI-11985749, osoite: Korpelantie 14, 46910 Kouvola, Finland; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 20.08.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin käyttö- sekä toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Tarkemmin kohdassa Maksutavat.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Tuotteet valmistetaan sinulle yksilöllisesti tilauksesta, joten huomioithan valmistus- ja toimitusajan jonka tarvitsemme kankaan painamiseen ja tuotteen ompeluun. Toimitusaika koostuu kangastilauksen lähettämisestä painoon, kankaan valmistuksesta ja toimituksesta ompelimoon jossa tuote ommellaan ja pakataan postin kuljetettavaksi sinulle.
Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja tuotteen valmistus- ja toimitustavasta riippuen 5-30 arkipäivää. Jotta toimitusaika olisi mahdollisimman lyhyt, osa tuotteista saattaa tulla sinulle suoraan tuotteen valmistajalta. Kun tilaus sisältää useampia tuotteita, tuotteet lähetetään asiakkaalle niiden saatavuuden mukaan. Arvioidut toimitusajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Jos toimitus viivästyy tuotteiden yhteydessä arvioiduista toimitusajoista meistä riippumattomista syistä, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse.
Digitaaliset ladattavat tuotteet ovat ladattavissa heti maksun vahvistettuamme jolloin saat sähköpostiisi linkin josta pääset lataamaan tuotteen, tuote on ladattavissa 30 päivää ja voit ladata sen 2 kertaa.
Koska noudatamme kestävän kehityksen periaatetta tuotteiden sekä materiaalien osalta, tuotteita ei pääsääntöisesti ole varastossa. Mutta, Suomessa valmistettavista tuotteista saattaa olla joitakin varastokappaleita. Joten jos haluat tarkempaa tietoa jonkin tietyn tuotteen toimitusajasta (tai muusta) kysäise laittamalla sähköpostia ositteeseen asiakaspalvelu@jaanahalmedesign.fi Vastaan mielelläni kaikkiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Postimyynnissä kuluttaja-asiakkailla on Kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Tilauksen peruutuksesta on kuitenkin ensin ilmoitettava erikseen myyjälle.
Tavaran palauttaminen tai paketin noutamatta jättäminen ei siis riitä tilauksen peruutukseen.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Huomioithan kuitenkin että määrämittaan leikatuilla virheettömillä tuotteilla, kuten kankailla, tilaustyönä valmistetuilla tai asiakkaalle personoiduilla tuotteilla sekä digitaalisilla ladattavilla tuotteilla ei ole peruutus tai palautusoikeutta. Harkitsethan siis tarkasti ostopäätöstäsi ennen tilauksen tekemistä. Kankaista voit tilata näytetilkun ennen suuremman määrän tilaamista. Näin näet kuosin mittasuhteet ja tarkan värin.
Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja tutkia, kokeilla sitä samaan tapaan kuin voisit tehdä ostaessasi tavaran liikkeestä. Tuotepakkaus tulee avata varovaisesti ja siististi ja kaikki sen osat tulee säilyttää. Et voi kuitenkaan ottaa tuotetta käyttöön.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteet, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tarkemmat ohjeet.
asiakaspalvelu@jaanahalmedesign.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin
Asiakaspalvelu
Autan sinua mielelläni kaikissa tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse!
asiakaspalvelu@jaanahalmedesign.fi
MAKSUEHDOT
Maksutavat
Maksaminen Paypal maksupalvelun kautta
Verkkopankki ja luottokortit
PayPal on kansainvälinen ja turvallinen maksujen välityspalvelu. Paypal on ilmainen maksuvaihtoehto, jolla voit maksaa myös ilman rekisteröitymistä.
Voit maksaa yleisimmillä luottokorteilla, kuten Visalla, MasterCard:lla, American Express:llä tai Discover:lla.
PayPal:n avulla voit maksaa myös verkkopankissa
Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP, OmaSP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken
Kun valitset maksutavaksi suomalaiset verkkopankit, Maksunsaajana tiliotteellasi näkyy Paytrail Oyj.
Kun valitset maksutavaksi verkkopankki maksun Trustly, maksunsaajana tiliotteellasi näkyy Trustly Group AB.
Voit myös rekisteröityä PayPal:n asiakkaaksi ja tehdä tilisiirtoja PayPal tilisi kautta. PayPalin kautta maksaminen on turvallista, helppoa, nopeaa ja maksutonta.Tietoa paypal maksamisesta ja ostamisesta verkossa:
https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/ua/legalhub-...
Tietoa Paypal-palvelun käyttäjäsopimuksesta